Po slavných předcích podědil vášeň pro umění, zejména pro hudbu a film. Komponoval, moderoval a moderuje vlastní internetový pořad, zabývá se produkcí. V posledních letech pak podniká zejména v influencerském, reklamním a streamovacím byznysu. Dalším hostem podcastu První liga byl majitel online platformy V.O.X. TV Petr Kubelík. Internetová televize nebo streamovací služba V.O.X. TV, podle Petra Kubelíka hybrid mezi online televizí a světem influencerů, vznikla v první řadě s cílem vytvořit prostor a distribuční kanál pro další Kubelíkovo podnikání - videoprodukci a reklamní agenturu. V současné době patří na poli streamingu k výrazným hráčům vedle DVTV, Fameplay, Stream.cz nebo XTV. "Základní ideou nebylo jen vznik V.O.X. TV, ale spojení těchto tří segmentů do jednoho pro naše klienty. Když nějaký klient přijde k nám, tak my mu řešíme kompletně problém s komunikací. Tedy, pokud potřebuje zpropagovat produkt, my mu to vymyslíme, zrealizujeme a ještě je tam bonus, že mu to odvysíláme jako televize," uvedl Kubelík.
Druhým aspektem, který při vzniku V.O.X. TV hrál roli, byla absence svobodné diskuse v klasických médiích. "Řekl jsem si, že založím platformu, kde bude možné svobodně debatovat o čemkoliv. Můžeme se o všem bavit, komunikovat a ty názory se musí vyvrátit v debatě. Jinými slovy, vytvořit něco, jako byla Česká televize v roce 1993," tvrdí Kubelík. Aktuálně V.O.X. TV nabízí zejména podcasty Mr. Kubelík Show, Nejlepší podcast nebo Po žních k Turkovi plus řadu uzavřených sérií jako České podsvětí nebo Cesta samuraje. Celkem 25 epizod měsíčně, které jsou předplatitelům přístupné buď přímo na webu nebo YouTube, Instagramu, Facebook a TikToku. Podle Kubelíka to v součtu vygeneruje vysoké miliony přehrání za měsíc.
V pořadech se pak často objevují reklamy nebo product placement klientů Kubelíkovy reklamní agentury. "Cílíme se na střední a rodinné firmy, pro které je klasická televize a mediální agentura příliš drahá. Na druhou stranu se nechtějí zaobírat světem influencerů, protože je s nimi dost práce. Ti velcí jsou extrémně drazí, ti malí jsou zase nespolehliví. Zde je obrovské pole neorané a prostor pro naši agenturu," nastínil Kubelík.

Influenceři či osobnosti ve streamovaném obsahu podle něj dokáží ovlivnit veřejnou debatu, komerční komunikaci a politická témata více než mainstreamová média. "Myslím si, že se posouváme z doby klasických médií či internetových do doby influencerů. Dám příklad: Joe Rogan. Ten když si pozve Donalda Trumpa, tak to není televize, je to jeden člověk a jeden podcast a ten má možnost ovlivnit veřejnou debatu. Přijde mně to férovější v porovnání s dřívější situací. Protože ty víš, kdo je Joe Rogan. Novináři a moderátoři ve velkých médiích do určité míry nenesou přímou zodpovědnost za to, co řeknou, protože nad nimi je třeba editor. V podcastu jdeš s kůží na trh, v televizi to tak apriori není. Tam je hlavní brand," myslí si Kubelík.
Příchod a rozmach AI však podle Kubelíka bude znamenat gamechanger v byznysu influencerů. Díky pokročilým modelům jako třeba Google Veo 3, který dokáže generovat již teď přesvědčivá videa se zvukem a dialogy, bude možné vybudovat AI influencery s vlastními profily na sociálních sítích, naprogramovaným chováním a komunikací. "Influenceři jsou do určité míry věcí minulosti, budoucnost je v AI influencerech. Což mě trošku děsí, mám s tím morální problém. Na druhou stranu, kdo to nebude dělat, nebude mít šanci na přežití," myslí si Kubelík. AI influencery, kteří budou lépe "ovladatelní" než živí lidé, bude možné využít kromě komerční komunikace například i v politice - pokud agentura pro konkrétního politika vybuduje skupinu AI influencerů, kteří budou prosazovat jeho agendu.